Top 9 tendenze di l'industria di a moda è di l'abbigliamento per u 2021

news4 (1)

L'industria di a moda è di vestiti hà pigliatu qualchi direzzione interessanti annantu à l'annu passatu. Alcune di queste tendenze sò state attivate da a pandemia è i cambiamenti culturali chì ponu avè un impattu durabile per l'anni à vene.

Cum'è un venditore in l'industria, stà cunsciente di sti tendenzi hè un must assolutu. In questu post, andemu à scumpressà 9 di e tendenze principali in moda è vestiti prima di immersi in alcune previsioni di 2021 per l'industria. Cuncluderemu e cose discutendu alcuni di i migliori cunsiglii per vende vestiti in Alibaba.com.

Fighjemu un pocu di statistiche di l'industria rapida per inizià.

Table of Contents

  • L'industria di a moda in un sguardu
  • Top 9 tendenzi in l'industria di moda è vestiti
  • Previsioni di l'industria di a moda è di l'abbigliamento 2021
  • Cunsiglii per vende vestiti nantu à alibaba.com
  • Pensieri finali

L'industria di a moda in un sguardu

Prima di immersi in i principali tendenzi in l'industria di a moda è di l'abbigliamento, fighjemu un rapidu sguardu à una snapshot di l'industria à u livellu glubale.

  • L'industria mundiale di a moda rapida hè in ritmu per valerà 44 miliardi USD per l'annu 2028.
  • A compra in linea in l'industria di a moda hè prevista per ghjunghje à u 27% per l'annu 2023 postu chì più cumpratori compranu vestiti in linea.
  • I Stati Uniti sò un capu in a parte di u mercatu globale, cun un mercatu valutatu à 349 555 milioni di USD. Cina hè un vicinu vicinu à 326,736 milioni di USD.
  • U 50% di i cumpratori B2B torna à Internet quandu cercanu prudutti di moda è vestiti.

 

Rapportu di l'industria 2021

Industria di moda è vestiti

Scuprite u nostru ultimu rapportu di l'industria di a moda chì vi presenta l'ultimi dati di l'industria, i prudutti di tendenza è i cunsiglii per vende in Alibaba.com

news4 (3)

Top 9 tendenzi in l'industria di moda è vestiti

Cum'è avemu dettu, l'industria mundiale di moda è vestiti hà vistu alcuni cambiamenti maiò in l'annu passatu. Fighjemu un ochju à i primi 9 tendenzi in questa industria.

1. eCommerce cuntinueghja à cresce

A compra in linea hè stata populari trà i cunsumatori per uni pochi d'anni, ma cù i blocchi ligati à COVID, i buttreghi sò stati custretti à chjude per parechji mesi. Sfurtunatamente, assai chjusi tempurane sò diventati permanenti postu chì sti magazzini ùn anu micca pussutu assorbe e perdite è ricuperà.

Fortunatamente, l'eCommerce era digià diventatu a norma prima di a pandemia, cusì alcune imprese anu pussutu sopravvive trasfirendu versu eCommerce quasi esclusivamente. Attualmente, ùn ci sò micca assai vantaghji per l'imprese per vultà à vende in i vetri di brique è mortar, cusì hè prubabile chì l'eCommerce cuntinueghja à cultivà.

2. I vestiti diventanu senza genere

L'idea di genere è e "norme" chì circundanu sti custruzzioni sò in evoluzione. Per seculi, a sucetà hà postu l'omi è e donne in dui scatuli distinti. In ogni casu, parechje culture sfondanu e linee è e persone cumincianu à portà vestiti chì si sentenu còmode in quantu à ciò chì hè statu designatu per elli basatu annantu à u so sessu.

Questu hà suscitatu a creazione di vestiti più genderless. À questu puntu, ci sò solu uni pochi di marche interamente senza genere, ma assai marche incorporanu linee "Base" unisex. Alcune di e marche più populari senza genere includenu Blindness, One DNA è Muttonhead.

Di sicuru, a maiò parte di l'industria di a moda hè divisa in "omi", "donne", "picciottu" è "figlie", ma l'opzioni unisex dà à e persone per fughje da queste etichette se preferanu.

3. Aumentu di a vendita di vestiti còmode

COVID-19 hà cambiatu u modu chì parechje persone vive. Cù parechji adulti chì passanu à u travagliu remoto, i zitelli chì passanu à l'apprendimentu à distanza, è parechji lochi publichi sò chjusi, a ghjente hà passatu più tempu in casa. Siccomu a ghjente hè stata chjappata in casa, ci hè statu un aumentu significativu in a vendita di l'athleisure1 e vestiti da salotto.

In marzu di u 2020, ci hè statu un aumentu di 143%.2 in a vendita di pijami accumpagnata da una diminuzione di 13% in a vendita di bra. A ghjente hà cuminciatu à priorità u cunfortu ghjustu da u bat.

À l'ultimu trimestre di u 2020, parechji rivenditori di moda cuminciaru à ricunnosce chì u cunfortu era diventatu chjave. Anu urganizatu e so campagni per enfatizà l'articuli più còmode dispunibili.

Siccomu assai imprese cuntinueghjanu à permette à e persone di travaglià da a casa, hè pussibule chì sta tendenza puderia esse intornu per un tempu più longu.

4. Cumportamentu di compra eticu è sustinibule

Nta l'ultimi anni, più persone publiche anu attiratu l'attenzione à i prublemi suciali chì sò ligati à l'industria di a moda, in particulare quandu si tratta di moda rapida.

Per principianti, scarti tessili3 hè à un altu di tutti i tempi per via di l'abitudini di spesa di i cunsumatori. A ghjente cumprà più vestiti di ciò chì ne hà bisognu, è miliardi di tunnellate finiscinu in a basura ogni annu. Per luttà contra stu rifiutu, certi pirsuni sò inclinati versu i marchi chì o facenu prudutti d'alta qualità chì sò destinati à durà per un bellu pezzu o quelli chì utilizanu materiali riciclati per creà a so robba.

Un altru prublema eticu chì spessu si sviluppa hè l'usu di i sweatshops. L'idea di i travagliadori di fabbrica sò pagati centesimi per travaglià in cundizioni assai poveri ùn si mette micca bè cù parechji. Cum'è più sensibilizazione hè stata purtata à questi prublemi, più cunsumatori favurizeghjanu e marche chì utilizanu pratiche di cummerciu ghjustu4.

Siccomu a ghjente cuntinueghja à fà cambiamenti di stile di vita versu a sustenibilità è simili, queste tendenze puderanu cuntinuà per anni à vene.

5. A crescita di "ReCommerce"

L'annu passatu, "ReCommerce" hè diventatu più populari. Questu si riferisce à l'acquistu di vestiti usati da una buttrega d'usura, una tenda di spedizione, o direttamente da un venditore in Internet. I mercati di cunsumatori à cunsumatori cum'è LetGo, DePop, OfferUp è i mercati di Facebook anu certamente facilitatu a tendenza "ReCommerce".

Una parte di sta tendenza hà da fà cù u cambiamentu versu l'acquistu ecologicu è a riduzzione di i rifiuti, ma "upcycling" è repurposing vintage pezzi sò ancu in crescita. L'upcycling hè basicamente quandu qualcunu piglia un articulu di vestitu è ​​u revamps per currisponde à u so stile. A volte, questu implica a morte, u tagliu è a cucitura di vestiti per fà qualcosa di novu.

Un altru appellu maiò di ReCommerce per i cunsumatori hè chì ponu uttene vestiti usati cù delicatezza per una frazzioni di u prezzu di vendita.

6. A moda lenta s'assumiglia

A ghjente hà cuminciatu à guardà a moda rapida per via di e so implicazioni etiche in quantu à a sustenibilità è i diritti umani. Naturalmente, a moda lenta hè diventata una alternativa populari, è e marche cù l'autorità in l'industria di a moda s'intensificanu per u cambiamentu.

Una parte di questu implica a moda "senza stagione". I principali attori in u spaziu di a moda anu fattu un puntu per alluntanassi da e versioni staghjunali regulari di novi stili, postu chì questu approcciu hà naturalmente purtatu à a moda rapida.

Ci hè stata liberazione intenzionale di stili chì sò stati tradizionalmente usati in altre stagioni. Per esempiu, i stampi fiurali è i pastelli sò cumunimenti assuciati cù e linee di moda di primavera, ma certi marchi anu incorporatu questi stampi in i so rilasci di caduta.

L'obiettivu di creà moda senza stagione è andendu contr'à e tendenzi di staggione hè di urge à i cunsumatori è l'altri diseggiani per permette à i pezzi di stà in stile per più di un paru di mesi. Questu permette à e marche di creà pezzi di qualità più altu cù tag di prezzu più altu chì sò destinati à durà parechje stagioni.

Serà interessante per vede cumu sta tendenza ghjoca in avanti perchè parechje marche di moda anu ancu aduttà queste pratiche. In ogni casu, postu chì i capi di l'industria anu pigliatu l'iniziativa, più imprese puderanu seguità a guida.

7. A compra in linea evoluzione

A compra in linea hè diventata più populari in l'ultimi anni, però, assai cunsumatori esitanu à cumprà vestiti in ligna postu chì volenu esse capace di vede cumu l'articulu si adatta. In l'annu passatu, avemu vistu l'emergenza di tecnulugia chì risolve stu prublema.

I rivenditori di eCommerce anu migliurà l'esperienza di shopping in linea cù l'aiutu di a realtà virtuale è a tecnulugia di a realtà aumentata. E duie tecnulugii dannu à i cumpratori l'abilità di utilizà una sala di prova virtuale per vede cumu l'articulu serebbe in a vita reale.

Ci hè uni pochi di app chì sustene stu tipu di manifestazione. Sta tecnulugia hè sempre perfezionata, per quessa, hè prubabile chì più è più venditori l'implementanu in i so buttreghi in linea in l'anni à vene.

8. L'inclusività prevale

Per parechji anni, e donne di taglia più grande anu avutu difficultà per truvà assai varietà in vestiti chì si adattanu à i so tipi di corpu. Parechje marche trascuravanu queste donne è ùn anu micca pussutu creà stili chì si adattanu à e persone chì ùn anu micca purtatu un standard chjuca, mediu, grande o extra-large.

A positività di u corpu hè una tendenza crescente chì apprezza i corpi di tutte e forme è dimensioni. Questu hà purtatu à più inclusività in a moda in termini di dimensioni è stili dispunibili.

Sicondu i studii realizati da Alibaba.com, u mercatu di vestiti di più-size-women's hè previstu per esse valutatu à 46,6 billion USD à a fine di questu annu chì hè u doppiu di ciò chì era valutatu solu trè anni prima. Questu significa chì e donne di taglia più grande anu più opzioni di vestiti chì mai.

L'inclusività ùn finisce micca quì. Marchi cum'è SKIMS creanu pezzi "nude" è "neutrali" chì travaglianu per più di e persone cù tonalità di pelle ghjusta.

Altre marche creanu linee di vestiti inclusivi chì accoglie diverse cundizioni mediche chì necessitanu hardware permanente, cum'è cateteri è pompe d'insulina.

In più di creà stili chì travaglianu per più tipi di persone, l'industria di a moda aghjunghje più rapprisentazione in e so campagni. Marchi più prugressivi sò assuciati mudelli di diverse razze cù diversi tipi di corpu per chì più cunsumatori ponu vede e persone chì pareanu in riviste, cartelloni è in altre publicità.

9. I piani di pagamentu diventanu dispunibili

Parechji venditori dannu à i cunsumatori l'abilità di fà pagamenti dopu a compra. Per esempiu, un cumpratore puderia fà un ordine di $ 400 è solu pagà $ 100 à u mumentu di a compra, poi pagà u saldo restante in pagamentu uguali in i prossimi trè mesi.

Stu approcciu "Cumprate avà, pagate dopu" (BNPL) permette à i cunsumatori di gastru soldi chì ùn anu micca necessariamente. Questu hà cuminciatu trà e marche di moda più bassu, è si intruduce in u spaziu di designer è di lussu.

Questu hè sempre una cosa nova chì ci hè pocu infurmazione nantu à cumu questu affettarà l'industria à longu andà.

Previsioni di l'industria di a moda è di l'abbigliamento 2021

Hè assai difficiule di predichendu cumu serà l'industria di a moda è di l'abbigliamento in 2021 postu chì simu sempre in mezu à una pandemia. Ci hè sempre assai incertezze è parechje persone ùn sò micca campate cum'è normalment, per quessa, hè difficiule di dì s'ellu o quandu u cumpurtamentu di u cunsumadore tornerà à a manera chì era prima.5.

Tuttavia, ci hè una bona chance chì i tendenzi ligati à a tecnulugia nova è mejorata è a cuscenza suciale duverà per un tempu. A tecnulugia prubabilmente cuntinueghja à migliurà, è a ghjente apprezzerà a cuscenza suciale più cum'è diventanu più cuscenti è educati nantu à tematiche globale cumplesse.

news4 (2)

Cunsiglii per vende vestiti in Alibaba.com

Alibaba.com facilita e transazzione trà parechji cumpratori è venditori in l'industria di a moda. Sè vo site di vende vestiti in Alibaba.com, ci sò parechje cose chì pudete fà per aumentà l'esposizione à i vostri prudutti è fà più vendite.

Fighjemu un pocu di i migliori cunsiglii per vende nantu à a nostra piattaforma.

1. Attenti à i tendenzi

L'industria di a moda hè sempre cambiante è evuluzione, ma alcune di e tendenze chì avemu vistu in l'annu passatu puderianu stabilisce u tonu per l'anni à vene.

L'inclusività è a preferenza versu a moda sustinibili, per esempiu, sò dui tendenzi chì generalmente brillanu una luce positiva nantu à una marca. Ùn pudete micca sbaglià cù l'incorporazione di alcune pratiche socialmente cuscenti in a vostra attività.

Inoltre, l'incorporazione di a realtà virtuale è a realtà aumentata puderia aiutà à mantene a velocità cù altre imprese in l'industria.

Ùn avete micca bisognu di cambià a vostra missione intera o di trasfurmà e vostre operazioni per allineà perfettamente cù e tendenze, ma mantenendu cù ciò chì hè novu in l'industria pò dà un passu nantu à a vostra cumpetizione chì trascura di fà.

2. Aduprà ritratti prufessiunale

Unu di i migliori modi per fà e vostre liste di vestiti si distingue da u restu hè di utilizà ritratti prufessiunale. Pigliate u tempu di fotografà a vostra robba nantu à diversi mudelli è in diverse anguli.

Questu pare assai più attraente da u vestitu chì hè in scena nantu à un mannequin o photoshopped nantu à una stampa di un mudellu.

Quandu pigliate ritratti ravvicinati di e cuciture è di u tessulu in diverse anguli, chì dà à l'utilizatori una idea megliu di cumu u vestitu serà in a vita reale.

3. Optimize prudutti è discrizzioni

Alibaba.com hè un mercatu chì usa un mutore di ricerca per aiutà i cumpratori à truvà l'articuli chì cercanu. Questu significa chì pudete ottimisà i vostri prudutti è e descrizzioni cù e parolle chjave chì u vostru publicu di destinazione cerca.

4. Offre persunalizazione

Parechji cumpratori cercanu pezzi persunalizati, s'ellu si tratta di sceglie i culori o di aghjunghje loghi. Siate dispostu à accumpagnà si avete e risorse per fà. Indicate nantu à u vostru prufilu è e pagine di lista di prudutti chì offre servizii OEM o avè capacità ODM.

5. Mandate campioni

Siccomu ci hè una larga gamma di qualità di vestiti dispunibuli (è desiderate) in l'industria di a moda, i vostri clienti prubabilmente apprezzeranu i campioni per ch'elli ponu esse sicuru d'acquistà ciò chì cercanu. In questu modu ponu sente a tela per elli stessi è vede l'articuli in a vita reale.

Parechji venditori usanu quantità minima di ordine per impediscenu à i cunsumatori di pruvà à cumprà articuli individuali di vestiti à una tarifa grossista. Pudete cuntrullà questu mandendu mostre à u prezzu di vendita.

6. Pianu avanti

Preparate per l'afflussi in vendita di vestiti di stagione in anticipu. Se vendi mantellu à l'imprese chì si trovanu in un locu induve u clima invernale principia in dicembre, assicuratevi chì i vostri cumpratori anu stock in settembre o ottobre.

Ancu s'è i cumpratori sò tendenu versu a moda "senza stagione", ci hè sempre a necessità di sti articuli di vestiti cum'è u clima cambia in tuttu l'annu.


Tempu di Postu: Mar-26-2021